Продавець MyComfort ® розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
465 відгуків
Увага! Магазин тимчасово не працює!Вибір клієнта!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. УВАГА! Чохли на дивани не підлягають поверненню, оскільки належать до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями)! 2. УВАГА! Якщо клієнт не повідомив магазин про те, що відправив товар з метою обміну/повернення назад, магазин не несе відповідальності за даний товар і не прийме його назад на склад! 3. При виявленні фабричного дефекту або помилки менеджера (у кольорі, моделі товару) інтернет-магазин MyComfor здійснює обмін товару зручним для Вас способом або здійснить повернення коштів покупцю протягом 3 банківських днів з моменту прийому товару. 4. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, витрати, пов'язані з доставкою товару при поверненні товару належної якості, оплачує клієнт. Відшкодування послуги кур'єрської доставки/доставки вантажоперевізником при поверненні товару не відшкодовуються.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner